Podczas meczów PGNiG Superliga kobiet i mężczyzn, na początku kwietnia przeprowadzono szereg działań w ramach Światowego Dnia Świadomości Autyzmu. Sportowcy wychodzili na parkiet w specjalnych koszulkach z logiem MaWo Group, a w halach zostały zorganizowane specjalne punkty informacyjne. Cała polska piłka ręczna była wtedy na niebiesko, zarówno w halach, jak i przed telewizorami.  Organizatorzy akcji osobiście podziękowali Mariuszowi Frącowi, jednemu z prezesów naszej spółki. MaWo Group i PGNiG Superliga ufundowali wspólnie 1000 koszulek z logiem akcji podnoszącym świadomość społeczną na temat autyzm. 
Pierwszy weekend kwietnia był wspaniały. 14 miast, 1000 profesjonalnych sportowców, setki tysięcy ludzi na halach, stadionach i przed telewizorami. Nasi przyjaciele od siatkówki z MKS Ikar Legnica, wspierani przez MaWo Group, także grają w drużynie Lili.
Śledźcie profil akcji https://www.facebook.com/AniolyWdziecznosci/  
Dziękujemy wszystkim za wspieranie akcji Zobaczyć Lili – autystyczna, autentyczna historia.