Wprowadzone w Europie płace minimalne, obejmujące także kierowców wykonujących przewozy międzynarodowe, obligują do zastosowanie przy rozliczaniu wynagrodzeń w transporcie tzw. płac sektorowych. Przepisy nakładają na pracodawców obowiązek, w przypadku niektórych rodzajów transportu np. kabotaż, wyrównywania wynagrodzeń kierowców do minimalnego wynagrodzenia kraju, którego kierowca odwiedza wykonując swoje obowiązki
Ostatnie wpisy
- Dlaczego INPOST płaci tak dużo podatków w Polsce, a DPD, DHL i inni nie? Patologie transportu!
- Branża transportowa reprezentowana na Forum Ekonomicznym w Karpaczu
- Przewoźnicy, dalej niesiemy informacje o naszej branży i postulatach, które mają zmienić trudną sytuację polskiego transportu. Zobaczcie wywiad Mariusza Frąca dla ogólnopolskiego wydawnictwa – Gazety Finansowej o kryzysie polskich przewoźników.
- Do obowiązkowej wymiany tachografów nie pozostało już dużo czasu
- Czy biznes transportowy się opłaca?